vrijdag 13 april 2012

Kriebels

Als het weer lente gaat het bij mij kriebelen. Ik weet niet of ik de enige ben die daar last van heeft maar dan wil ik dat alles weer lekker fris en schoon is.
En nou heb ik voor mezelf wel een zelf verzonnen gezegde die ik altijd tegen mijn man zeg: “Kijk liefje, elke prinses van Disney heeft ook haar eigen sprookje en dan heb jij nog het voorrecht dat je al een dubbel prinses heb:Een keukenprinses en een Miss dus ja dan kan je er geen Assepoetser bij hebben”.
Nou ik het natuurlijk niet zo dat ik geen schoon huis heb maar schoonmaken is niet mijn grootste hobby.
Maar elk jaar voel ik wel weer die kriebels, schoonmaken; deuren open, gordijnen wassen en gewoon alles even lekker schoon.
Of ben ik hier alleen in? En wat hebben jullie dan als routine? Begin je boven of werk je juist naar boven toe? Ik moet wel zeggen dat ik mezelf de afgelopen twee weken hiermee heb bezig gehouden en vind het gevoel van een heerlijk fris huisje wel heel fijn.
En aangezien het alweer ruim 21 maart is geweest mag het gezegd worden: Kom maar op lente, ik ben er helemaal klaar voor!!!!
Tot de volgende blog
 
XOXO
 
Jagaira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten