donderdag 3 februari 2011

I love high heels

Laatste was ik samen met mijn moeder in de Primark.....
Nu is het zo dat ik echt wel van deze winkel hou maar ik de drukte die er is niet
altijd kan waarderen.
Ik ben verwend met de winkel in London want die was zo groot, mooi en opgeruimd.

Maar Primark staat bekend om zijn koopjes en die waren er zeker weer.....
En als ik in de Primark loop moet ik mezelf altijd inhouden want ik word hebberig!!!!

Maar nu was mijn moeder in een gulle bui en ben ik heerlijk verwend...........
Heel veel leuke dingen maar 1 ding ben ik zo trots op dat ik het moet delen met jullie:
Het is namelijk zo I LOVE HIGH HEELS!!!
Ze laten een vrouw stralen!!! Je houding wordt in 1 keer sexy, elegant en je staat gewoon minstens 10cm hoger op de grond.
Het dragen van haken heeft voor mij ook wel zijn nadelen: Ik ben zelf Miss PlusSize Fashion 2010 geworden op blote voeten want ik had te pijnelijke voeten.........En na een dag lopen op haken doet de onderkant van mijn voeten "echt" pijn.....

Maar dat weerhoud mij niet ervan om mooie hoge haken te kopen!!!!
En check mijn nieuwste aanwinst van mijn collectie:


En kan je voorstellen dat deze super High Heels maar €9,- waren!!!!
Daarom kan ik zeggen I love High Heels and Primark

2 opmerkingen:

  1. Dag lieve Jagaira!
    Wacht maar als je naar de Primark op Oxford Street gaat.
    You'll die and go to heaven.
    Bofferd! Dat je op zulke hakken kan rocken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat, als je weer bij het superwinkeltje bent en je ziet ze nog staan in maat 41... think of me pleazzeee! Ze zijn waanzinnig!!!

    BeantwoordenVerwijderen