woensdag 23 februari 2011

Mijn voorbeelden

Zoals jullie weten ben ik druk bezig om een naam voor mijzelf neer te zetten als PlusSize Model en is het natuurlijk mijn droom om door te breken in zowel Nederland als wererldwijd (dromen mag altijd, toch)

Maar ook ik heb voorbeelden naar waar ik opkijk: Meiden die mij inspireren om verder te gaan, te groeien en ik kijk naar hun op.........

Nu mocht ik laatst deze meiden noemen als mijn voorbeelden bij de opnames van SBS6. Ik hoop natuurlijk dat ze erin zitten want het zijn kanjers......
Maar voor het geval dat stukje er net wordt uitgeknipt wil ik hier in mijn blog hun ook een beetje in het zonnetje zetten.
Want Nederland is toch echt wel een land dat mooie modellen heeft maar zeker ook PlusSize Modellen. En aangezien we in de tv shows altijd alleen maar horen over de succesen van de "dunne modellen" wil ik hier deze meiden laten stralen als mijn voorbeelden!!!! Want vele van hun hebben toch echt wat bereikt als PlusSize model.



Op deze foto ben ik zelf heel erg trots want hier sta ik tussen een paar toppers:
Eefje, Ruth en Mireille


Mayra is model dat al jaren aan de weg timmert en een paar hele mooie opdrachten heeft binnengehaald.......


Danielle (links op de foto) is een heel bekend PlusSize model die over heel de wereld reis omdat ze geboekt  wordt voor vele verschiilende merken en opdrachten!!!



Mireille is een super mooie dame die echt een plekje heeft in mijn hart aangezien wij samen in de finale van de Miss PlusSize verkiezing 2010 hebben gestaan en ik echt dacht dat zij zou winnen.......


Ruth is een groot voorbeeld voor mij. Zij is Miss PlusSize Fashion 2008 en heeft als model zoveel bereikt.....door haar voorbeeld als Miss heb ik de stap genomen om mee te doen..........



Eefje is een super mooie meid waar naar ik op kijk vanwege het feit dat ze in bijna elk blad in Nederland heeft gestaan............En waarmee is nog hele leuke tijden mee ga maken aangezien het feit dat wij straks samen in Maastricht mogen gaan lopen.......


Deze dames die ik nu net heb genoemd zijn het tipje van de ijsberg van de PlusSize Modellen die Nederland rjk is..........
En ik weet zeker dat als wij samen de krachten bundelen dat wij een hoop kunnen bereiken!!!!

Dus dit is zeker niet de laatste keer dat ik iets schrijf over PlusSize Modellen........


4 opmerkingen:

  1. Wauw! Stuk voor stuk supermodellen!! Laat je nog wat weten als het op SBS komt? Enne... wat ga je doen in Maastricht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk blog, Jagaira! Geweldig zoals je, jouw voorbeelden in het zonnetje zet! Laten idd alle plussize dames zich bundelen, en iets neerzetten waar iedereen trots op kan zijn!

    Liefs uit Tilburg van Aliene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog! Rolmodellen zijn zo belangrijk! En vaak weten ze zelf niet eens hoe belangrijk ze voor andere vrouwen zijn! Goed idee van jou om daar es n mooie blog aan te wijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stukje PR voor de plussize dames en vergeet jezelf niet in het rijtje toppers te plaatsen he? Jou spreekvaardigheid is geweldig, zeker voor de plussize industrie! Zie je morgen tijdens de shoot, heb er zo'n zin in!

    X
    Silly

    BeantwoordenVerwijderen