maandag 28 maart 2011

De nieuwe Miss PlusSize Fashion 2011 is gekozen......


Mag ik jullie voorstellen aan Simone Schumacher(29jr) en de Nieuwe Miss PlusSize Fashion 2011.
Vandaag op de Grote Maten Beurs in Eindhoven is ze gekozen uit 16 toppers....

En ik kan eerlijk zeggen dat ik met trots de titel aan haar heb overgegeven:

Een vrouw die niet op haar mondje is gevallen, weet waarvoor ze staat en waarvan ik zeker weet dat ze " haar Missie" een plek kan geven in onze maatschappij.....

Ik kan jullie dan ook zeker aanraden om haar op de voet te gaan volgen want wij gaan zeker nog veel van de nieuwe Miss horen.

Wel durf ik te zeggen dat ik met waardigheid en "Colombiaanse Flair" afscheid heb genomen als Miss PlusSize Fashion 2010.
Nog 1 keer heb ik laten zien waarom ik de titel had gewonnen vorig jaar en de podium en de beurs laten zien hoe ik los kan gaan.....

Special voor mijn moeder heb ik gedanst op de nationale dans van " Colombia: de Cumbia" 

Ik wilde laten zien aan iedereen dat ik trots ben op mijn afkomst en dat als je ervoor kies om te gaan voor jezelf dat je kan/mag genieten.........

Dus terug terwijl ik in mijn hoofd terug denk aan mijn moment schiet ik wel een beetje vol: maar uit dankbaarheid.......

Dus iedereen die dit jaar mij heeft meegemaakt: Bedankt voor alles en iedereen die nu van Simone gaat volgen........Geniet, wees verrast en laten we haar steunen op weg in haar missie als de Nieuwe Miss PlusSize Fashion 2011
Volg Simone ook op twitter......

2 opmerkingen:

  1. Mooi afscheid meis,had een brok in mijn keel. Je hebt iets neergezet het afgelopen jaar. Je mag heel trots zijn. Dikke kus en tot heel snel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig verwoord en een waardige afsluiting van jou titeljaar. Ik stond met huizehoog kippevel op mijn armen, top! Dikke XXX en spreek je snel Luvya!

    BeantwoordenVerwijderen