dinsdag 7 juni 2011

Gypsy Look Outfit Of The Day

Wat worden we dit jaar toch verwend met heerlijk weer......

Nu is het wel effe minder maar de afgelopen maanden hebben we heerlijk zon gehad.
Ik kan daar echt van genieten.

En ik merk bij mezelf dat ik dan zoveel meer kan met de kleding in mijn kast........
Ik hoef mezelf niet in te pakken in lagen en het nog koud hebben.
Ik kan gewoon heerlijk combineren en mixen......
Net als de volgende outfit: een outfit die ik vorige week aanhad en graag met jullie wil delen:



Voor mezelf geinspireerd op de gypsy look maar dan op mijn manier.
De rok is namelijk een jurk die op hier als rok draag.......Think outside the box!!!
            De top heeft heerlijke laagjes waardoor ik mijn buikje kan bedekken en 
    toch een strakke top kan dragen.


De schoentjes zijn heerlijke sandaaltjes.

En de sierraden zijn misschien weer totaal anders qua kleur maar dat houdt de boel heerlijk vrolijk.


En de oorbellen maken het plaatje af!!!!
En ik heb mijn haar voor een keertje anders: lekker stijl!!!



Oorbellen: YourStyleOnly
Ketting en armband: The Sting
Top: Hunkermoller Rodique
Rok/Jurk: M&S Mode
Schoenen: de Markt

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten