zondag 24 april 2011

Het leven van een model gaat niet over rozen......

Zoals vele van jullie misschien weten heb ik afgelopen dagen in Maastricht gezeten want ik mocht de modehow lopen op de LenteBeurs in de MECC.

Natuurlijk was ik super blij dat ik deze opdracht binnen had gehaald en zeker dat ik samen met Eefje dit mocht doen.............


Ik kan ook eerlijk zeggen dat ik heb genoten van alle 10 de dagen dat ik van huis weg was maar......

In die 10 dagen zijn er ook wat dingen gebeurt dit ik graag met jullie wil delen :

Vanaf de 1e dag hadden wij "nieuwe"(lees zeer pijnelijke) schoenen aan......

Ik had zo'n pijn aan mijn voeten dat ik het niet meer uit hield en op de beurs naar de pedicure ben gegaan. Nou dit is voor mij geen pretje want ik heb een lichte voetenfobie(lees voor mijn eigen voeten). Alles wat met mijn eigen voeten/tenen te maken heeft kan ik eigelijk niet tegen. Maar ja doorlopen met de pijn was ook geen optie.....dus ging ik de martelbank op


Met het resultaat dat ik de rest van de dagen gewoon met een losse nagel heb gelopen want het bleek gewoon dat ik een hele slechte teennagel heb. En dat verklaarde natuurlijk de pijn........

Voor de rest heb ik super genoten van elke dag en de leuke mensen met wie ik die deze dagen heb doorgebracht......Het was super gezellig.
Verder wil ik nog wat foto's met jullie delen zodat je een beetje een idee heb met welke kleding wij hebben gelopen tijdens de show: de kleding was trouwens van de Joffers.







En natuurlijk wil ik jullie ook even voorstellen aan Reinier de lieve en leuke model die 3x per dag mij opwachtte op de catwalk............

Nou lieve lezers nu zit gelukkig wel weer op mijn eigen bankje met mijn eigen mannetje naaste mij en daarom kan ik ook allemaal zeggen: Het is fijn om weer thuis te zijn want nergen slaap je,douche je en zit je zooo lekker op de bank als "thuis".........

Fijne paasdagen en tot snel.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten