donderdag 28 april 2011

Zelfs ik heb nu "sweet feet"..........

Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn vorige blog heb ik niet de makkelijkste voeten.
Ik heb naast het feit dat ik er nu rondloop met 1 teennagels minder altijd last van heel hele hele droge voeten.
Dit is aan het feit te wijten dat ik psoriasis heb onder mijn voeten en op mijn hoofdhuid.

Volgens de Wikipedia is dit het volgende: Psoriasis (psoriasis vulgaris) is een chronische auto-immuunziekte, gekenmerkt door een versnelde deling (proliferatie) en verminderde rijping (differentiatie) van hoorncellen in de opperhuid. Omdat de cellen niet normaal uitrijpen is ook het afschilferen verstoord, waardoor lokaal sterke afschilfering van huidschubben op de aangedane plaatsen plaatsvindt.

Dit is een huidaandoening waar ik mezelf absoluut niet voor schaam maar waar ik welk dagelijks mee te maken heb. En het lijkt alsof het in de zomer erger wordt. Wat niet altijd voor mooie voetjes zorgt in al die mooie open schoenen. Maar dat zal mij zeker niet tegenhouden om mooie open schoenen te dragen.

Nu ben ik via "twitter" in contact gekomen met Celeste Originals. En nu was zij op de LenteBeurs ook een dagje aanwezig om haar producten aan de "vrouw" te brengen en bekend te maken.
En toen heb ik kennis gemaakt met haar product voor voeten . Iets waar ik natuurlijk oor naar heb.
Met mijn huisprobleem kan ik niet zomaar alles gebruiken maar dit product is zo ideaal.......



Hydraterende voetverzorging
“Op ieder moment van de dag
frisse en zachte voeten.
Ontspan volkomen met slechts
één wipe. Loop jezelf niet
meer voor de voeten.”
Werken, sporten, winkelen en uitgaan; zonder onze voeten zijn we nergens. Iedereen kent wel van die hectische dagen waarop je van alles te doen hebt. Het laatste dat je er dan bij kunt hebben zijn zeurende, irritante en ruikende voeten die je hele dag verpesten. Geen nood, want met Sweet Feet zijn je voeten in no time weer fris en zacht. De wipes hebben daarnaast een krachtige
eeltremmende werking. Jouw voeten verdienen Sweet Feet!

Werking
Ureum is het actieve ingrediënt dat verwerkt is in de wipes van Sweet Feet.. Ureum houdt uitstekend vocht vast en verzacht onmiddellijk. Ook draagt het zorg voor de eeltremmende werking van de wipes.
Om de bloedcirculatie te stimuleren



Dit product is zo handig in gebruik en bespaart zoveel ruimte in mijn al overvolle toilettas.
Dus ik kan aan iedereen aanraden om dit product te gebruiken want het is echt ideaal, handig, makkelijk en verzorgt de voeten super goed dat zelfs ik rond loop met "sweet feet".


Dus neem eens een kijkje op de site en ervaar zelf hoe het voelt om "sweet feet" te hebben:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten