zondag 28 augustus 2011

Mijn droom word werkelijkheid.......

Nog 19 dagen voor de  Fashionshow in demaand.com
Zonder budget een grote modeshow organiseren met daarbij een markt/beurs. Er zijn mensen die tegen me hebben gezegd dat het me nooit zou lukken. Maar ik ben al een heel eind op weg….
Zoals je weet heb ik me een poos geleden opgegeven voor het online reality programma DeMaand.com. Vanaf zondag 11 september tot en met zaterdag 17 september heb ik de beschikking over een televisiestudio. Het programma moet de ongekende mogelijkheden van de sociale media zoals Twitter, Hyves, Facebook en YouTube laten zien. Dus hoe meer likes, respects en retweets ik krijg, hoe meer punten ik scoor.
Er zijn twee duo’s die de strijd met elkaar aangaan om in korte tijd een bepaald doel te realiseren. Ik heb onlangs gesproken met de mensen van demaand.com en ik heb begrepen dat ik bijna niet mag bellen als ik een week in de tv-studio bivakkeer. Ik moet dus alles voor elkaar zien te krijgen dmv mijn laptop en de sociale media. Dus ik zou zeggen heb je nog geen skype-account, maak er eentje zodat ik met je kan overleggen. Als je me wilt helpen natuurlijk!
Mijn doel is om op vrijdag 16 september een grote modeshow te organiseren met realistische modellen op de catwalk. Dus de varieteit aan maten die je op straat ziet, zie je ook in mijn modeshow. Een modeshow is natuurlijk niks zonder publiek, dus mijn publiek wil ik ook vermaken met een soort markt of beurs met kleding, sieraden, make-up dat soort dingen.
Mijn hoofd tolt van alle dingen die ik nog moet regelen. Nu is er de afgelopen al heel wat gebeurd, dus de hoogste tijd om je bij te praten. Voor een modeshow heb je een catwalk nodig. Die heb ik op de kop weten te tikken via Emmie Wolting. Super bedankt Emmie voor je hulp!
Probleem was dat die catwalkonderdelen nog naar de studio in Aalsmeer gebracht moeten worden, maar het ziet er naar uit dat daar een oplossing voor is gevonden. Een hele zorg minder!
Er hebben zich inmiddels zo’n dertig modellen aangemeld voor de modeshow! Ik ben alle modellen zeer dankbaar dat ze mij belangeloos willen helpen om mijn droom waar te maken en Nederland te laten zien dat diversiteit op de catwalk mogelijk is!
Er zijn zoveel modellen dat ik eigenlijk niet eens weet of iedereen verschillende keren kan lopen. Ik zou dus heel blij zijn met ontwerpers en (grote maten) modemerken die hun kleding willen showen op de modeshow op vrijdag 16 september in de tv-studio in Aalsmeer. Iedereen die meedoet krijgt in ieder geval een vermelding met link op deze blog. Bovendien wordt de modeshow live gestreamd op internet en wordt een en ander via de sociale media zo massaal mogelijk verspreid.
Ik heb op dit moment nog nodig:
  • een dj
  • kledingrekken
  • grote spiegels voor achter de schermen van de catwalk
  • beursstands
  • spulletjes voor goodybags
  • broodjes en soep en frisdrank voor de modellen en de vrijwilligers die zich inzetten voor mij.
  • Publiciteit
Misschien heb je nog goede ideeen, die zijn ook welkom! Mail missjdemaand@live.nl en volg me hier, op Twitter en op Facebook!
Dit is de lijst van mensen en organisaties die me steunen. Help jij m nog langer te maken?
Stylicious (mode)
DK Fashion (mode)
Stefanos (muziek)
leren plussize riemen van Diana Toonen
Haarstudio Toonen (voor het verzorgen van de kapsels van de modellen)
Alie & Wendy Beauty (Visagieschool/kapsters)
Lyron Martina (catwalkcoach)
Mona Schuitemaker (catwalkcoach)
Henk Ros[ Artfoto’s] (fotograaf)
Sexclusively (erotische producten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten