woensdag 31 augustus 2011

Over bijna 2 weken is het zover.........mijn droom komt uit!!!!

Wat ben ik blij en dankbaar dat er zoveel mensen zijn die mij willen helpen om mijn droom te verwezenlijken. Een fashionshow met modellen van maat 34 tot en maat 54 op de catwalk. Met daarbij een Ladiesnight met beursstands en misschien nog wel goodiebags!
 
 
Zo ben ik erg blij met een mailtje van Mateloos. Zij zijn bereid om hun prachtige jurken en tunieke uit de King Size Babes-collectie beschikbaar te stellen voor de modeshow!
Deze lijn wordt door de meiden van grote maten modezaak Mateloos in Amsterdam zelf ontwerpen. Ik vind dat deze kleding een voorbeeld is van hoe je er als volle vrouw heel mooi uit kunt zien!
 
 
Verder heeft ook Sarah van Sarah’s Sweeties (de prachtige broekjes die je onder je jurkjes en rokjes kunt dragen om te voorkomen dat je dijen tegen elkaar schuren) haar medewerking aan de modeshow toegezegd. Ook zal ze haar Sweeties meenemen naar de beurs.
 
 
Ik heb verder mijn hoop gevestigd op een Nederlandse ontwerpster die prachtige high fashion plussize kleding ontwerpt. Ze is nog op vakantie, maar ik hoop komende week groen licht te krijgen. Als dat doorgaat, zal ik je laten weten wie dat is!
 
 
Verder ben ik erg bij met de steun van Vosa bruidskleding. Doordat zij mij helpt de boodschap te verspreiden dat ik meedoe aan demaand.com en hulp nodig heb, word ik benaderd door verschillende bedrijven die mee willen doen! Super!
Om al die bedrijven die meewerken aan de fashionshow zoveel mogelijk exposure te geven heb ik bedacht dat het mooi is om logo’s en de namen van de websites enz te laten zien op een scherm op of naast de catwalk. Dat betekent wel dat ik dus een laptop, beamer en scherm nodig heb. Heb jij deze spullen of ken je iemand die deze spullen kan uitlenen op vrijdag 16 september in de tv-studio in Aalsmeer? Laat het me dan weten!
Verder zou ik nog wel wat stands erbij willen voor het echte Ladiesnight-gevoel. Een stand met snoep bijvoorbeeld. En ook zoek ik ondernemers die mee willen doen aan een leuke goodiebag voor de bezoekers van de beurs en de modeshow.
Verder hoop ik dat de mensen van demaand.com de belichting voor de modeshow in de studio regelen, anders komt dat er ook nog eens bij….
 
Het gaat dus goed. Het is zwaar want op dit moment loop ik met een pijnelijke knie want ben door mijn knie gezakt tijdens een bedrijfsuitje met het Zalmhuis in Rotterdam.
Maar het is ook hartverwarmend dat er in heel Nederland zoveel mensen zijn die mij willen helpen bij mijn missie! Daar krijg ik energie van!
 
Check geregeld deze blog om op de hoogte te blijven. Heb je ideeen of wil jij je hulp aanbieden? Mail missjdemaand@live.nl .En volg me op Twitter en Facebook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten