vrijdag 23 september 2011

De finale van ww.deMaand.com

Ik weet dat iedereen heel hard zijn best heeft gedaan om te zorgen dat ik in de finale terecht ben gekomen!!!
Ik had ook super veel "likes" op Facebook en daarvoor ben ik jullie super dankbaar!!1
Maar nu zit ik dus in de finale en heb ik net mijn briefing gehad van deMaand en dit keer gaat het toch een stukje verder als allemaal op " vind ik leuk" drukken op Facebook want ik heb nu echt jullie hulp nodig!!!

Het gaat als volgs:

En hierbij geef ik een quote van deMaand :

Social Media is natuurlijk een fantastisch fenomeen, in essentie staat het commercieel bekend om het bereik dat je kan realiseren tegen lage kosten. Echter dit bereik is van weinig waarde wanneer het zakelijke doel niet bereikt kan worden, e.g. er geen conversie gerealiseerd kan worden.
Daarom zal er tijdens de finale uitgemaakt worden wie het social media talent is door conversie van het bereik dat we tot dusver hebben gerealiseerd op de website, Twitter en Facebook naar daadwerkelijke bezoekers aan de studio's.
Iedere dag in de finale staat in het teken van het trekken van bezoekers, in tegenstelling tot de halve finales zullen dan ook de punten niet het meest gescoord kunne worden door middel van het aantal likes maar dmv het aantal bezoekers die op de events komen.

ALGEMEEN
In de finale wordt er gespeeld en geteld met zogenaamde Tyvek bandjes. Elke kandidaat heeft zijn eigen kleur en deze bandjes, beter bekend van festivals etc., worden door de organisatie aan de bezoekers overhandigd bij binnenkomst. Aan het einde van het event worden de gebruikte bandjes ingeleverd en op basis daarvan worden de punten toegekend. In tegenstelling tot de halve finales is er geen budget voor het vervullen van de opdrachten en de benodigde middelen daartoe, alles moet gratis geregeld worden.
Met andere woorden: wanneer je bijvoorbeeld een social media lezing moet regelen moet de spreker dit gratis doen, wanneer de spreker gebruik wil maken van een microfoon zal deze gratis geregeld moeten worden,etc. De ruimtes worden vanuit deMaand.com gratis aangeboden en op basis van de events toebedeeld en daar dient men zich tevens aan te houden. De slaapruimtes zullen weer net zo gebruikt worden als in de halve finale, eten en drinken kan vanuit het Crown Restaurant. Geen telefoons, geen laptop, geen bezoekers
die helpen: alleen de iPad en de wifi verbinding. Naast het verdienen van punten kunnen er ook strafpunten gegeven worden, wanneer je bijvoorbeeld de regels overtreed of te laat bent.
De likes en unieke bezoekers op de blogs tellen nog steeds mee zoals in de halve finales voor de punten alleen worden deze beiden aan het einde van de week gedeeld door 10. Het weegt dus minder zwaar mee maar kan wel nog steeds doorslaggevend zijn!

En dit zijn dus de opdrachten die ik heb gekregen.....

MAANDAG
Event: regel een social media lezing
Locatie: kantoor ruimtes crown business studios aalsmeer
Opkomst: maximaal 50 personen
Punten: elke aanwezige persoon is 1 punt
Advies tijdstip: 16:00 uur - 17:00 uur

DINSDAG
Event: wereldrecord: zoveel mogelijk mensen verkleed als smurfen
Locatie: studio 9
Opkomst: no limit
Punten: elke aanwezige persoon is 1 punt
Advies tijdstip: tussen 12:00 en 16:00 uur

WOENSDAG
Event: pop podium: regel een band (met eigen techniek & geluid)
Locatie: Grand Cafe
Opkomst: maximaal 50 personen per kandidaat
Punten: sound contest, artiest van ... waarbij het publiek het meeste kabaal maakt krijgt 50 punten
Advies tijdstip: Kandidaat 1) van 19:00 tot 19:30 - Kandidaat 2) van 20:00 tot 20:30

DONDERDAG
Event: regel een of twee stand up comedians
Locatie: Grand Cafe
Opkomst: maximaal 50 personen per kandidaat
Punten: de beste comedian wint
Advies tijdstip: Kandidaat 1) van 19:00 tot 19:30 - Kandidaat 2) van 19:30 tot 20:00

VRIJDAG
Event: horeca: meeste bezoekers bij een etablissement van 7Street
Locatie: hoek van holland
Opkomst: maximaal 75 personen per kandidaat
Punten: elke bezoeker is 1 punt waard
Advies tijdstip: vanaf 20:00


ZATERDAG
Event:LipDub
Locatie: de gehele studios
Opkomst: regel zoveel mogelijk mensen!!
Punten: diegene met de meeste mensen krijgt 50 punten

Dus zoals jullie kunnen lezen kan ik alle hulp gebruiken!!! Dus ken je iemand, of voel je je aangesproken in deze opdrachten laat het mij dan zsm weten.......Want ik kan dit niet alleen!!!
En ik wil winnen...... want op zaterdag is om 16:00 uur de bekendmaking van de winnaar!!!!


Ik hoor graag van jullie!!!!

En alvast heel erg bedankt......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten