maandag 12 september 2011

Ik zit opgesloten in een tv-studio!


Het is begonnen! Gisteren ben ik de studio ingetrokken en heb daar mijn eerste nacht geslapen. Vanaf nu is het hard werken om de Ladiesnight van komende vrijdag een succes te maken! En om te winnen natuurlijk.
Afgelopen weken moest ik nog gewoon werken bij het Zalmhuis, nu kan ik me volledig op mijn droom storten!
Ik zal je even bijpraten over wat er de afgelopen week is gebeurd.
Ik heb Hilmar…. Van de Grazia benaderd en de Grazia doet mee aan de goodybag! Ben ik erg blij mee, dankjewel Hilmar! En ook de plussize modezaak More2Be uit Veenendaal doet mee aan de goodybag. Ik ga nog niet verklappen wat. Ze zagen mijn oproep op Twitter! Dankjewel More2Be voor de bijdrage!!
Die goodybag kan trouwens nog voller! Heb jij iets voor de goodybag? Laat het me weten! Ik wil minstens…. Goodybags vullen.
Verder hebben het make-upmerk Oriflame en plussize lingeriezaak Big Hearts zich aangemeld voor de beurs. Hoe meer stands, hoe gezelliger! De studio is supergroot, dus wil jij vrijdagavond ook op deze Ladiesnight staan, meld je aan!
Op de beurs vind je:
-Stylicious
-DK-Fashion
-Tante Emmie
-Vosa Bruidskleding
-Sarah's Sweeties
-Sexclusively
-Creations by Angelouise
-Oriflame
-Brown Girl Decorations

Verder heb ik contact gezocht met Nieuwe Meerbode, het huis-aan-huisblad van Aalsmeer om de dames in de omgeving van de studio te laten weten dat er in hun buurt vrijdag een geweldig evenement met beurs en modeshow in alle kledingmaten is.
Verder wil ik iedereen bedanken die ik niet heb genoemd, maar wel meewerkt aan het realiseren van mijn droom. Hetzelfde geldt natuurlijk voor iedereen die me een duimpje geeft op Facebook of een respectje op Hyves en met helpt om mijn boodschap via retweets op Twitter te verspreiden!

Wat heb ik nog nodig?

Een bedrijf dat wilt zorgen voor de drank en beleg voor op de broodjes want die heb ik dankzij Bakkerij Fuite uit Apeldoorn.
En publiciteit en jullie stemmen natuurlijk.....

Tot de volgende blog.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten