vrijdag 9 september 2011

Nog 1 week te gaan en dan........

Komt mijn droom uit.....

Een catwalk gevuld met prachtige meiden die de weerspiegeling is van de werkelijkheid!!!

Op het moment lijtk het wel heel ver weg aangezien mijn hoofd over lijkt te lopen van alle dingen die ik nog moet regelen en doen.

Maar dankzij het geweldige hulp van zoveel mensen weet ik zeker dat het een groot succes gaat worden.
Dus wil ik ze middels deze blog heel erg bedanken voor hun hulp:

Marlou een hele goede vriendin die ik al ken sinds mijn 8e en mij echt geweldig heeft geholpen met het draaiboek.
Hermina haar ken ik misschien nog maar 2 jaar maar onze ideeen liggen zo op 1 lijn dat het lijkt alsof wel elkaar al jaren kennen........

En natuurlijk ook zoveel andere mensen en bedrijven die zich volledig voor mijn droom inzetten!!!
Jullie weten wie jullie zijn....

Maar even terug waarmee ik begon: volgende week gaat mijn droom dus in vervulling en dat word mogelijk gemaakt door DeMaand.
En nu heb ik van iedereen heel veel vragen gekregen wat is het precies en hoe kan ik op je stemmen.....

Dus hierbij de uitleg van De Maand

deMaand.com is een nieuw social media experiment waar opzoek gegaan wordt naar het nieuwe media talent van Nederland. Dit gaat zich afspelen binnen de tv studio’s van Aalsmeer, de geboortegrond van de moeder der reality programma’s: Big Brother.

Hoe ver durft men te gaan om beroemd te worden? Wat durft men met de rest van de wereld te delen? Krijgt men zijn of haar (online) vrienden zover om hem of haar binnen de muren te helpen? Vragen die deMaand.com een uniek concept maken!
Wij gaan verder waar de rest is gestopt.
deMaand.com wordt gespeeld gedurende de maand september door in totaal vier deelnemers onderverdeeld over twee duo’s, waarbij elk duo een week lang een head-to-head battle moet uitvechten met elkaar. Elk van de halve finales duurt zes dagen van maandag tot en met zaterdag, iedere halve finale winnaar gaat door als finalist naar de finale week waar uiteindelijk in totaal met twee of drie deelnemers gespeeld wordt om de hoofdprijs.
De halve finalisten delen alles wat er gebeurd binnen de studio’s en tijdens de battles in de social media via Facebook, Twitter & Hyves. In een tijdperk van social media misschien niet heel bijzonder maar de inzet van de eigen creativiteit van de (halve) finalisten in de social media kan bij deMaand.com het verschil maken tussen winnen of verliezen!
De kandidaten krijgen namelijk de vrijheid om naar eigen invulling per dag één eigen opdracht, battle of actie te verzinnen en hoe meer “likes” de content die voortkomt uit deze opdracht op Facebook krijgt, hoe meer punten de kandidaat kan scoren.

En hoe kan je dus op mij stemmen??

Door mij te volgen op Facebook en mijn berichtjes die ik plaats vanaf het moment dat ik in De Maand zit te "liken" want dat kan mij extra punten opleveren.....

Volg mij natuurlijk ook via Twitter om op de hoogte te blijven wat mij dagelijks bezig houdt terwijl ik in de studio's woon........

Dan rest mij alleen nog 1 ding met jullie te delen:
De Flyer van mijn Ladies Night die is gemaakt door mijn lieve collega Kimberley en jullie allemaal uit te nodigen om te komen op 16 september naar Aalsmeer......Hoop jullie dan te zien


Alvast heel erg bedankt voor jullie steun en stemmen!!!

XOXO

Jagaira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten